Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
October 6, 2009
Image Size
948 KB
Resolution
1920×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
899
Favourites
4 (who?)
Comments
20
Downloads
36
×
Forever Red by 7UR Forever Red by 7UR
Forever Red.

Done a bit of my own icon modding, shouts to Kal.
Add a Comment:
 
:icontomasjanousek:
TomasJanousek Featured By Owner Jan 1, 2012  Student Interface Designer
cool wall pls?
Reply
:iconjohnsbeharry:
JohnsBeharry Featured By Owner Oct 10, 2009
haha my turn I wanna know whats that in the left corner (peel - music album thingy) lol
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 11, 2009
It's called Bowtie, it plays along side iTunes and the theme is Curl it will come up with google.
Reply
:iconspazztastics:
spazztastics Featured By Owner Oct 7, 2009
what is the name of the menubar clock application that says the time in text?
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 7, 2009
It's called "MagiCal".
Reply
:iconspazztastics:
spazztastics Featured By Owner Oct 8, 2009
thanks! I guessed it was that app but I wanted to be sure :P
Reply
:iconvscudi:
vscudi Featured By Owner Oct 6, 2009
nice. mind sharing the 32px icons?
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
Sure ill send you a note later on.
Reply
:iconriacharda:
riacharda Featured By Owner Oct 6, 2009  Hobbyist Interface Designer
LOL! KitKat app :D
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
CandyBar <3
Reply
:iconkevinvolchok:
kevinvolchok Featured By Owner Oct 6, 2009
nice shot bro. May I ask what font are you using for the clock?
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
Im not to sure now im just about to go off, but its just the system font im using which is standard. ^^
Reply
:iconkevinvolchok:
kevinvolchok Featured By Owner Oct 6, 2009
the system font isn't in capitals :P
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
It just says, Font: System. Then caps selected ^^
Reply
:iconkevinvolchok:
kevinvolchok Featured By Owner Oct 6, 2009
but its ok. I'm happy with my font. nvm
Reply
:iconandrewarnott09:
AndrewArnott09 Featured By Owner Oct 6, 2009
very nice :| i like the wallpaper
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
Cheers bud.
Reply
:iconrebstile:
rebstile Featured By Owner Oct 6, 2009
looks good man, who can hook me up with those stacks though?? Ive been looking and not succeeding. lol Great shot though :)
Reply
:icon7ur:
7UR Featured By Owner Oct 6, 2009
There NFR im sorry.
Reply
:iconrebstile:
rebstile Featured By Owner Oct 6, 2009
its all good
Reply
Add a Comment: